مقالات

انواع دامن مناسب افراد دارای اضافه وزن

امروزه یکی از جذاب ترین و بهترین لباس ها برای خانم ها و دختران دامن است. شما باید برای دامن انتخابی تان به فرم اندام خودتان، جنس پارچه، رنگ، قد و نوع برش آن توجه کنید.

remove_red_eye 6415 بازدید

شومیز

remove_red_eye 464 بازدید

مدل های مانتو سایز بزرگ

خرید مانتو سایز بزرگ با وجود فروشگاه های فراوان در سطح شهر و همچنین فروشگاه های اینترنتی کار سخت و دشواری نیست. امروزه تنوع لباس هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسند به قدری زیاد است که با کمی صبر و حوصله می توانید مانتو سایز بزرگ دلخواه خود را پیدا کنید.

remove_red_eye 1684 بازدید

خرید لباس خواب سایز بزرگ

لباس خواب سایز بزرگ موضوعی است که در این مطلب به آن می پردازیم. خواب به موقع و اندازه در روحیه افراد بسیار تاثیر گذار است. کم خوابی باعث پریشانی و خستگی مفرط می شود.فردی که مشکل کم خوابی دارد یا به خاطر شرایط کاری نمی تواند به اندازه استراحت کند......

remove_red_eye 3387 بازدید

انواع مدل پیراهن خانگی سایز بزرگ

پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ، لباسی است که با دست باز میتوانید رنگ آن را انتخاب کنید. مهم نیست که این لباس های راحتی حتما دارای رنگ تیره باشند تا شما را لاغرتر نشان دهند، فقط مهم است که شما از رنگ آن لذت ببرید و احساس خوبی داشته باشید.

remove_red_eye 4613 بازدید

از بین بردن پرز لباس

بعضی از پارچه ها به علت جنس بدی که دارند، پرز می دهند این پارچه ها معمولا بعد از پرز دادن زیبایی و شیک بودن خود را از دست می دهند. بیشتر مانتو ها اداری بعد از مدتی در بعضی از قسمت ها دچار پرز دهی می شوند که دلیل آن جنس نامطلوب پارچه می باشد.

remove_red_eye 747 بازدید

باید ها و نباید های شیک پوشی

این عقیده که شیک بودن فقط با پوشیدن لباس های گران قیمت امکان پذیراست اشتباه است. با اینکه پوشیدن لباس های گران قیمت در ظاهر شما تاثیر گذار است. اما راز شیک پوشی فقط در این مورد نیست. نکات زیادی وجود دارد که باعث می شود شما جذاب، زیبا و تاثیر گذار به نظر برسید. نکات زیادی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها می توانید استایل تان را ارتقا دهید.

remove_red_eye 378 بازدید

ست کردن کت زنانه در پاییز و زمستان (بخش دوم)

امسال الگو های متنوع و گرافیکی در طرح پارچه کت ها استایلی جدید و جذاب را به کت ها می بخشد. این الگو ها شامل طرح هایی مانند الگوی چهارخانه، الگوی هندسی، گرافیکی و... می باشد.

remove_red_eye 864 بازدید

ست کردن کت زنانه در پاییز و زمستان (بخش اول)

گرایش به استفاده از استایل های فراجنسیتی هر روز در حال افزایش است. این موضوع شامل استفاده خانم ها از لباس های مد مردانه و مخصوصا کت ها می شود.

remove_red_eye 604 بازدید

لباس های زمستانی

با تغییر فصل و سردتر شدن هوا، لباس های گرم در کمد لباس های ما جا باز کرده اند. با پوشیدن این لباس ها لازم است از سرمای فصل زمستانی از خود محافظت کنیم. لباس های زمستانی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای زمان و مکان به خصوصی مناسب هستند.

remove_red_eye 7080 بازدید