ست کردن کت زنانه در پاییز و زمستان (بخش دوم)

ست کردن بر اساس طرح و رنگ پارچه ی کت ها

ست کردن کت های پترن دار

امسال الگو های متنوع و گرافیکی در طرح پارچه کت ها استایلی جدید و جذاب را به کت ها می بخشد. این الگو ها شامل طرح هایی مانند الگوی چهارخانه، الگوی هندسی، گرافیکی، جناقی، پوست حیوانات، فلورال یا گلدار و… می باشد. این الگوها معمولا به صورت ست برای کت و شلوار به کار می رود.برای لباس زیر کت، یک بلوز تک رنگ ساده یا طرح دار می تواند گزینه مناسبی باشد. دقت داشته باشید که ست کردن الگو ها در کنار هم نیاز به دانش بالا از اصول استایلینگ الگو ها دارد.

رنگ در استایل کت های پاییز و زمستان ۲۰۲۱-۲۰۲۲

کت ها معمولا با تناژ های رنگی مختلف مانند خاکی، قهوه ای، زرد، خاکستری روشن یا تیره، مشکی،لیلاک، سرمه ای های فرانسوی، آجری و... در کنار دیگر رنگ ها و یا به شکل مونوکروم قابل ست کردن می باشند. کامل ترین و مهم ترین رنگ کمد لباس های پاییزه، کت های اورسایز خاکستری ساده یا چهارخانه و کت و شلوار بلیزر به رنگ سورمه ای و کت بلند مونوکروم با تنالیته ی خاکی تا قهوه ای است. از این لباس ها می توانید برای انواع موقعیت های اداری، رسمی، مهمانی ها، قرار در یک رستوران و ... استفاده کنید و جلوه ای با وقار و همزمان زنانه در استایل خود داشته باشید.

کت های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۱ -۲۰۲۲ را چگونه ست کنیم؟

کت های اورسایز به همراه یک تیشرت سفید و یک اسنیکر می تواند گزینه خوبی برای یک ست کژوال و اسپرت در پاییز و زمستان امسال باشد. همچنین می توانید از یک کت کلاسیک با شلوار کوتاه، دامن میدی یا دامن کوتاه و پیراهن کوتاه به همراه بوت استفاده کنید. استفاده از پارچه های پترن دار و رنگ های خاص، اگر به درستی انتخاب شوند، می تواند جذابیت و جسارت استایل شما را چندین برابر افزایش دهد. برای مهمانی های شبانه و مهمانی ها می توانید از کراپ تاپ ها برای داشتن ظاهری جذاب و اغواگر، به همراه دامن یا شلوار استفاده کنید. همچنین یکی از گزینه های بسیار جذاب برای ست کردن با کت و شلوار، کراپ تاپ های گیپور و ساتن ابریشمی می باشد.

کت های اورسایز بهترین گزینه برای داشتن استایل چند لایه

کت های اورسایز یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن استایل های چند لایه در فصل پاییز و زمستان می باشند. اگر قد کوتاهی دارید استفاده از این سبک استایل کمی دشوار می شود. افراد کوتاه قد برای می توانند برای استفاده از اورکت ها در استایل خود، از کمربند استفاده کنند. این کار باعث فریب چشم و بهتر به نظر رسیدن استایل این افراد می شود. دقت داشته باشید که این کمربند ها را باید بالاتر از خط کمر ببندید. راه کار دوم برای افراد کوتاه قد، استفاده از تک رنگ یا مونوکروم در این استایل می باشد. با اضافه کردن یک قطعه لباس چرمی به ست های مشکی یا سرمه نیز می توانید استایلتان را از سادگی خارج کنید و آن را جسورانه تر کنید. اگر از کت های پترن دار استفاده می کنید، سعی کنید از طرح های کوچک و ست استفاده کنید. همچنین کراپ تاپ ها به همراه شلوار های قاف بلند گزینه خوبی برای شما می باشد.

کراپ کت ها ترند ۲۰۲۱-۲۰۲۲ استایل افراد کوتاه قد

اگر اندام بزرگی دارید از استایل مونوکروم استفاده کنید و از پوشیدن کراپ تاپ ها خودداری کنید. به جای کراپ تاپ ها می توانید از کت های بلند تا خط باسن یا بلند تر بهره ببرید. از پوشیدن کت هایی با دکمه در دو سمت کت اصطلاحاً چهار دکمه یا شش دکمه خودداری کنید. سعی کنید از کت هایی با یقه ساده (نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ) استفاده کنید، زیرا یقه های بزرگ روی درشتی اندام شما تاکید می کند.

از چه رنگ هایی برای موقعیت های مختلف استفاده کنیم؟

رنگ مشکی از جمله رنگ های کم ریسک برای ست کت و شلوار می باشد. از این رنگ می توانید برای انواع مجالس و موقعیت ها از رسمی تا موقعیت های کژوال استفاده کنید. این رنگ برای افراد کوتاه قد و کسانی که چاق هستند گزینه خوبی است، زیرا شما را بلند قد تر و لاغر تر نشان می دهد. رنگ هایی با در تناژ خاکستری گزینه خوبی برای ست های کاری و بیزینسی است. همچنین رنگ بلوبلک و آبی نیوی باعث پر قدرت به نظر رسیدن شما در موقعیت های اداری می شود. می توانید با استفاده از اکسسوری های جذاب، استایل زنانه خود را انتقال داده و از یک نواختی و سادگی آن جلوگیری کنید. رنگ های پاستلی و لیلاک برای استایل کژوال گزینه خوبی است، اما برای موقیت های بیزنسی و رسمی استفاده از این رنگ ها توصیه نمی شود.

برای ست کردن کت ها از چه اکسسوری هایی استفاده کنیم؟

به همراه کت و شلوار های زنانه از کیف هایی با طرح شلوغ و کوله پشتی استفاده نکنید. به جای آن می توانید از کیف های کلاچ یا پاکتی و همچنین ککیف های دستی و بند دار استفاده کنید. این کیف ها به تکمیل شدن استایل شما کمک می کنند. همچنین می توانید برای موقعیت های رسمی به همراه کت و شلوار، کفش های پاشنه دار و نوک تیز یا بوت های پاشنه دار بپوشید. همچنین همراه با استایل روزمره از لوفر ، اسنیکر و چانکی بهره ببرید.

زیور آلات ساده و ظریف تکمیل کننده‌ی استایل شماست از آن غافل نشوید

از آنجایی که در مقاله قبل در مورد پیشینه تاریخی کت های زنانه اطلاع پیدا کردید، انواع ترند کت های پاییز و زمستان ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و استایل با کت های زنانه با توجه به فرم اندام به سادگی از این قطعه لباس کاربردی و شیک در موقعیت های مختلف زندگی در استایل خود استفاده کنید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است