چطور انواع شلوار لگ را ست کنیم؟

ست کردن شلوار لگ زنانه

همانطور که می‌دانید ساپورت، شلوار لگ زنانه یا همان لگینگ، یکی از گزینه های است که روزمره می تواند انتخاب راحتی در کمد لباس شما باشد و هم قابلیت این را دارد شما را شیک پوش و خوش استایل نشان دهد. اما نکته مهم این است که اصول ست کردن این شلوارهای راحت و جذاب را بدانید.
برای شروغ به این دو سوال پاسخ دهید تا بهتر لباس مناسب با لگ خود را انتخاب کنید:
کدام مدل لگ را می پسندید؟
برای چه استایلی میخواهید لگ خود را انتخاب کنید؟

مدل های شلوار لگ زنانه

برای شروع باید با انواع شلوار لگ زنانه آشنا باشید:
شلوارهای لگ تابستانی با پارچه‌ی نازک و خنک
شلوارهای لگ زمستانی را کرک‌ دارکه برای گرمی بدن
شلوارهای لگ شبیه به جین
لگ ورزشی زنانه
اما بسته به اینکه کدام مدل لگ را انتخاب می کنید ، می توانید تیپ و استایل های متفاوتی بسازید.

کدام مدل شلوار لگ را انتخاب کنیم؟

تا اینجا متوجه شدیم که شلوار های لگ مدل های مختلفی دارند که هر کدام مناسب مکان و موقعیت خاصی هستند.
بهتر است انتخاب های روزمره و کژوال به نسبت ساده تر و راحت تر باشد، بنابرین به سراغ شلوارهای نخی بروید که هم به اندازه‌ی کافی راحت هستند، هم جنس آن ها حساسیت برای پوستتان ایجاد نمی کند و به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهند.
برای یک انتخاب جسورانه تر که متناسب با استایل یک مهمانی باشد، یک لگ خوش فرم را انتخاب کنید که مدل و جنس خوبی داشته باشد. از جمله جنس لگ های متناسب با مهمانی می توان به ویسکوز، نخ یا الیاف مصنوعی مانند چرم مصنوعی اشاره کرد که در این صورت حالت براق تری خواهند داشت.
دسته ای ازلگ ها متناسب باشگاه و فعالیت های ورزشی هستند که برند های ورزشی زیادی آن ها را تولید می کنند، از جمله این برند ها ریباک وآدیداس هستند که در طرحی های مختلف و انواع رنگ تولید و عرضه می شوند.
این شلوارهای لگ به شما کمک می‌کنند در طول زمانی که ورزش می کنید هم فرم بدن خود را به خوبی ببینید و هم به خوبی حرکات کششی را انجام دهید.
یکی از انواع پرطرفدار لگ زنانه، شلوارهایی است که به جگینگ شناخته شده اند این‌ها در واقع همان لگینگ یا شلوار لگ با طرح شلوار جین زنانه هستند. این شلوارها هم به اندازه ی یک شلوار جین جذب زنانه زیبا و خوش فرم به نظر می‌رسند و هم اگر به دنبال گزینه راحت تری هستید انتخاب بهتری نسبت به شلوار های جین زنانه هستند.

مدل های لگ برای استایل های مختلف

پس از این که با انواع مدل شلوار لگ یا لگینگ آشنا شدید نوبت به آن رسیده که بدانید برای ست کردن با هر تیپی سراغ چه لباس هایی بروید. انواع لگ ها را می توانید از فروشگاه پاپیون خریداری کنید.
شلوار لگ با تونیک یا شومیزبرای استایل کژوال
برای این که در تیپ روزمره‌ی خود از شلوار لگ استفاده کنید، نکات زیر را رعایت کنید.
طراحی لگ ها به صورتی است که با لباس های بلند متناسب تر دیده می شود. بنابرین سعی کنید لباس های کوتاه را مگر در محیط ورزشی انتخاب نکنید.
از لباس هایی که با لگ به خوبی ست می شوند، تونیک‌های بلند یا شومیزها هستند که می توان پایین آن ها آزاد روی لگ قرار داد.
جگینگ یا لگ با طرح جین از جمله لگ های مناسب استایل روزمره است.
اگر تصمیم دارید با لگ خود تیشرت ست کنید، می توانید از یک شومیز با دکمه های باز استفاده کنید.
اکسسوری و گردنبند را فراموش نکنید ؛ گردنبندهای بلند ظاهری زیبا به ترکیب لگ و تونیک شما می دهند.


لگ با تیپ مجلسی

شلوارهای لگ فقط برای تیپ روزمره طراحی نشده‌اند، بلکه اگر به درستی با لباس مجلسی زنانه ست شوند ظاهر شیکی به شما می دهد ، شلوار لگ برای جشن تولد یا هر مهمانی نیمه ‌رسمی انتخاب خوبی است، اما برای کامل کردن تیپ مهمانی خود، نکات زیر را به خاطر داشته باشید:
تونیک مجلسی، بلوز شیک یا حتی یک پیراهن کوتاه همراه با لگ می تواند شما را برای رفتن به مهمانی آماده کند.
به اکسسوری ‌ها توجه کنید! این بار زیورآلات خود را جسورانه تر و مجلسی انتخاب کنید تا برای استایلی که می خواهید آماده شوید.
اگر لباس مجلسی شما بلند نیست، از یک کت مجلسی زنانه استفاده کنید. به این ترتیب یک تیپ کاملا زنانه و
و شیک مناسب با مهمانی خواهید داشت.

لگ ورزشی همراه با تاپ و نیم تنه

لگ ورزشی گزینه خوبی برای ورز های مانند یوگا، ایروبیک و بدنسازی است، چرا که علاوه بر نشان دادن فرم بدنتان احساس راحتی برای انجام حرکات ورزشی و کششی می دهد.
تفاوتی که لگ ورزشی نسبت به لگ های دیگر دارد، در ست کردن آن با لباس های کوتاه است. استفاده از نیم تنه یا تاپ استایل ورزشی شما را کامل می کند. مدل های مختلفی از لگ ورزشی وجود دارد که بعضی از آن ها تا زانو و مابقی بلند هستند، انتخاب یکی از آن ها به ورزشی که می کنید بستگی دارد. شلوار لگ ورزشی را با کتانی یا کفش ورزشی مورد علاقه خود ست کنید و به فکر سلامتی خود باشید.

کدام مدل کفش با لگ مناسب است؟

از آن جایی که کفش نزدیک ترین بخش لباس شما به شلوار است، حتما توجه داشته باشید که آن را متناسب با شلوار و به درستی انتخاب کنید. بسته به این که چه مدل شلوار لگی را انتخاب می‌کنید، می توانید با آن کفش های مختلفی بپوشید. اما هر مدل کفش را همراه با چه نوع لگی می توان استفاده کرد؟
• کفش پاشنه بلند برای لگ مجلسی
• کفش تخت، عروسکی و نیم بوت زنانه برای انواع شلوار لگ روزمره
• کتانی و کفش ورزشی برای لگینگ ورزشی
به این ترتیب می توانید به راحتی کفش و لگ مناسب موقعیت های مختلف را با هم ست کنید. برای اطلاع از قیمت انواع لگ می توانید از طریق صفحه تماس با ما، اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است