آشنایی با انواع شلوار جین زنانه

حدود یک قرن پیش شلوارهای جین رواج پیدا کردند و توانستند محبوبیت زیادی را بین اقشار مختلف جامعه از پیر تا جوان پیدا کند و بسیار پر طرفدار شدند. آغازگر این جریان، کارخانه شلوار جین لیوایز توسط لوی اشتراوس بود. امروزه در صنعت مد از این شلوار ها برای ست کردن با انواع پارچه، از چرم تا جین، استفاده می شود. مدل های مختلفی از شلوار های جین وجود دارد که می توانید از انواع آن ها برای ست کردن لباس های خود استفاده کنید. بسیاری از خانم ها مدل های مختلفی از این شلوار را در کمد خود داشته و علاقه زیادی به این سبک لباس دارند. در ادامه به معرفی انواع شلوار های جین که خانم ها می توانند در استایل خود استفاده کنند می پردازیم.

شلوار جین چسبان دکمه دار

این نوع شلوار های جین، دارای فاق بلندی بوده و طول آن ها از وسط کمر تا مچ ادامه دارد. معمولا قسمت کناری این شلوار ها سنگشور شده است که کمک می کند تا اندام شما متناسب تر به نظر برسد. این سنگشور ها می تواند متناسب با سلیقه افراد، از تیره تا روشن متنوع باشد.

شلوار جین چسبان کوتاه

شلوار جین چسبان کوتاه یکی دیگر از انواع شلوار جین زنانه می باشد که همان طور که نام آن گویای این مسئله است، قد این شلوار ها کوتاه بوده و از مچ پا فاصله دارند. این شلوار ها می توانند گزینه مناسبی هنگام استفاده از چکمه های بلند باشند. این شلوار ها را می توان با کفش های پاشنه بلند نیز ست کرد. همچنین با استایل های اسپرت روزمره نیز می تواند گاها ست زیبایی ایجاد کند.

شلوار جین مام استایل (Mom Style jeans)

از دیگر شلوار های فاق بلند نانه می توان به شلوار های جین مام استایل اشاره کرد. این شلوار ها باعث بهتر دیده فرم کمر فرد بوده و همچنین ظاهر بهتر فرم شکم می باشد. این نوع شلوار ها دمپای گشاد تر نسبت به دیگر شلوار های جین داشته و به همین علت گزینه خوبی برای افراد کوتاه قد نیست. قسمت پایین این شلوار را می توانید به شکل پاکتی تا کنید. این شوار ها در رنگ های آبی روشن نیز عرضه شده که باعث می شود بتوانید آن را با تیشرت های ساده روشن نیز ست کنید.

شلوار جین پلیسه دار

یکی از جدید ترین شلوار های جین، شلوار جین پلیسه دار می باشد که کمتر از یک دهه است که طراحی و عرضه شده است. این نوع شلوار دارای روی کمر شلوار بوده که باعث می شود بالاتنه شما بزرگ تر دیده شود. همراه این شلوار ها بهتراست از لباس های کوتاه استفاده کنید. شلوار جین پلیسه دار گزینه بسیار خوبی برای افراد لاغر اندام است تا تعادل بهتری بین قسمت های بدن ایجاد کنند. شما می توانید انواع کمربند ها را با این نوع شلوار ست کنید.

شلوار جین بوی فرند (Boyfriend Jeans)

این شلوار برای افرادی که اندامشان متناسب است، گزینه بسیاری خوبی می باشد. در این نوع شلوار به علت این که کمی گشاد هستند،احساس راحتی می کنید. این شلوارها بدن شما را کمی برگترو برجسته نشان می دهد، به همین علت برای کسانی که وزن آن ها زیاد است، گزینه مناسبی نیست. همچنین به افرادی که قد کوتاهی دارند این شلوار ها توصیه نمی شوند. این شلوارها را می توانید با لباس های روزمره و راحتی ست کنید.

شلوارجین دمپا گشاد

یکی دیگر از شلوار های فاق بلند، شلوار جین دمپا گشاد می باشد. این شلوار ها از کمر تا زانو راسته بوده اما قسمت زانو به پایین به شکل اغراق آمیزی گشاد طراحی شده است.این شلوار ها که در دهه ۷۰ بازار را به دست گرفته بودند، با کت های چرمی ست زیبایی می سازند. کفش های پاشنه بلند نیز به همراه این شلوار ها استایل شما را بهتر نمایش می دهند.

شلوار جین پاره یا زاپ ( Cutting Up Denim Jeans)

شلوار های جین زاپ دار یا Cutting Up Denim Jeans بیشتر میان نو جوانان و جوانان محبوب است. این شلوار ها از قسمت ران تا ساق پا دارای برش‌ها یا پارگی هایی بوده که به همین علت به آن ها شلوار جین پاره نیز می گویند. این برش ها و پارگی ها در انواع چسبان یا راسته وجود دارند، اما نوع راسته این شلوارها طرفداران بیشتری دارد.

شلوار جین‌ راسته (Straight Leg Jeans)

شلوار جین راسته یکی از پر طرفدار ترین انواع شلوار زنانه بوده که عرض آن از کمر تا پایین شلوار دارد. شلوار های جین راسته برای مراسم های رسمی انتخاب خوبی می باشند. این شلوار را افراد با فرم بدن های مختلف می توانند استفاده کنند، مخصوصا افرادی که قد کوتاهی دارند با پوشیدن این شلوار ها پایین تنه خود را کشیده تر نشان دهند. شلوار جین راسته را می توانید با بسیاری از لباس های راحتی و روزمره، تیشرت های کوتاه یا بلند و... ست کنید.

شلوار جین رنگی یا Sailor Jeans

یکی دیگر از انواع شلوار جین، شلوار های جین رنگی است. همانطور که از اسم آن پیداس، این شلوار ها در رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود. این سبک شلوار برای افرادی که دنبال لباس های خاص می باشند، بسیار مناسب است. اگر شما هم به دنبال استفاده از رنگ های شاد و جسورانه برای استایل خود هستید، این سبک شلوارهای جین به شما توصیه می شوند.

شلوار جین گرل فرند (girl friend)

شلوار های جین گرل فرند زنانه از انواع کلاسیک شلوار جین محسوب می شود. این شلوار در قسمت ران ها نسبتاً تنگ تر از شلوار بوی فرند بوده و نسبت به آن حالت راست تر و ایستاده تری دارد. این سبک شلوار را می توانید با لباس های دکمه دار ست کنید و استایل زیبایی بسازید. شلوار جین گرل فرند انحنای کمر را به خوبی نمایش داده و زیبایی خاصی به استایل خانم ها می بخشد.

شلوار جین بگی ( baggy jeans)

شلوار جین بگی یکی از گشاد ترین انواع شلوار جین می باشد. این شلوار ها در گذشته تعداد زیادی جیب داشتند، اما امروزه ساده تر عرضه می شوند.این سبک شلوار برای استایل های روزمره بسیارمناسب می باشند. این شلوار را می توانید با انواع کتانی و کفش های پاشنه دار ست کنید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است