مدل های مانتو سایز بزرگ

⇐ خرید مانتو سایز بزرگ

خرید مانتو سایز بزرگ با وجود فروشگاه‌های فراوان در سطح شهر و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی کار سخت و دشواری نیست. امروزه تنوع لباس‌هایی که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند به قدری زیاد است که با کمی صبر و حوصله می‌توانید مانتو سایز بزرگ دلخواه خود را پیدا کنید. در خرید مانتو سایز بزرگ باید به برخی موارد توجه کنید که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

باید در خرید مانتو سایز بزرگ به استایل و قد خود توجه کنید. افرادی که قد بلندی دارند می‌توانند از انواع مانتوهای بلند و کوتاه استفاده کنند، اما اگر قد کوتاهی دارید سعی کنید مانتوهای خیلی بلند استفاده نکنید. زیرا مانتوهای خیلی بلند شما را کوتاه تر نشان می‌دهند. همچنین به سایز پاشنه کفش خود در خرید مانتو سایز بزرگ توجه کنید. اگر می‌خواهید مانتوی بلند تهیه کنید بهتر است آن را با کفش پاشنه بلند بپوشید تا استایل شما بهتر به نظر برسد.



محیطی که برای حضور در آن جا اقدام به خرید مانتو کرده اید نیز حائز اهمیت است. برخی از مانتوها صرفا برای استفاده روزمره خریداری می‌شوند و شما می‌خواهید آن‌ها را در خیابان و یا برای رفتن به فروشگاه‌ها بپوشید. اگر به دنبال خرید مانتو سایز بزرگ برای استفاده روزمره خود هستید، نیاز نیست هزینه زیادی صرف کنید و به دنبال طرح‌ها یا مدل‌های خیلی متفاوت از سبک‌های متعارف شهری باشید. معمولا مانتوهایی که برای استفاده روزمره خریداری می‌شوند مانتوهای ساده هستند. اگر به دنبال خرید مانتو برای حضور در مراسم و مهمانی‌های شاد هستید، بهتر است برای خرید مانتو سایز بزرگ عجله نکنید و سعی کنید همه مغازه‌ها و فروشگاه‌های متفاوت را زیر نظر داشته باشید. بهتر است مدلی از مانتو را برای حضور در این مراسم انتخاب کنید که با مد روز همخوانی دارد.

برای مثال امروزه مانتوهای کتی بسیار ترند هستند و بانوان استقبال فراوانی از آن‌ها می‌کنند. به یاد داشته باشید که مانتو سایز بزرگی که برای رفتن به مراسم عزا می‌پوشید باید به رنگ مشکی باشد و جنس با کیفیتی داشته باشد. چون قرار نیست این مانتو را هر روز به تن داشته باشید و فقط زمانی که می‌خواهید به این نوع مراسم بروید از کمد شما بیرون می‌آید. پس بهتر است برای ورود به هر مراسمی یک مانتوی مناسب در کمد خود داشته باشید. 

در خرید مانتو سایز بزرگ جنس آن نیز اهمیت بسیاری دارد. برخی از افراد ابتدا جنس مورد نظر خود را مشخص می‌کنند و سپس از بین مانتوهایی که با جنس مورد نظر آن‌ها در فروشگاه وجود دارد اقدام به خرید مانتو می‌کنند. برای مثال اگر به دنبال خرید مانتو سایز بزرگ برای حضور در محل کار می‌باشید، می‌دانید که چروک نشدن آن چقدر اهمیت دارد. چون این مانتو باید ساعات طولانی در تن شما باشد و اگر زود چروک شود شما ظاهر نامرتب و نامنظمی در محل کار خواهید داشت. همچنین باید جنس مانتوهایی که زیاد به تن می‌کنید، پرز نگیرد و کرک نشود. برخی از پارچه‌ها که از کیفیت پایینی برخوردار هستند بعد از دو الی سه بار استفاده گوله گوله یا کرک می‌شوند و ظاهر خود را از دست می‌دهند. شما با پوشیدن چنین مانتویی بسیار شلخته به نظر خواهید رسید. 

امروزه با وجود اینترنت و توانایی افراد در خرید مانتو سایز بزرگ به صورت غیرحضوری و مجازی اقریبا نیازی به رفتن به فروشگاه‌های سطح شهر و یا حتی شهرهای دیگر مثل تهران برای پیدا کردن مانتو سایز بزرگ جدید و با کیفیت نیست و شما می‌توانید تنها با یک سرچ ساده به مجموعه بی نظیری از انواع مانتو سایز بزرگ دست پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی سارافون از جمله فروشگاه‌های مطرح در سطح کشور در زمینه فروش مانتو سایز بزرگ و در کل لباس‌های سایز بزرگ می‌باشد. مجموعه متنوعی از مانتوهای سایز بزرگ با رنگ بندی و جنس مختلف در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد که می‌تواند پاسخ گوی سلیقه‌های مختلف ایرانیان عزیز باشد. 


برای خواندن مطالب در مورد تونیک سایز بزرگ میتوانید:


⇐ مدل مانتو سایز بزرگ

مانتو سایز بزرگ دارای مدل‌های متنوعی می‌باشد. مانتوها را به طور کلی می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  •     مانتو سایز بزرگ اسپرت
  •     مانتو سایز بزرگ ساده
  •     مانتو سایز بزرگ مجلسی
  •     مانتو سایز بزرگ اداری
  •     مانتو سایز بزرگ بهاره
  •     مانتو سایز بزرگ تابستانی
  •     مانتو سایز بزرگ پاییزی
  •     مانتو سایز بزرگ دانشجویی.

هر یک از مدل‌های مانتو خود دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید رنگ بندی و طرح‌های متفاوت آن را انتخاب کنید. 

رنگ مانتو سایز بزرگ نیز باید در هنگام خرید مانتو برای شما اهمیت داشته باشد. برای اینکه بتوانید رنگ مناسب خود را انتخاب کنید، به رنگ پوست خود اهمیت دهید. افرادی با رنگ پوست تیره باید به دنبال رنگ‌هایی باشند که با رنگ پوست و رنگ چشمان آن‌ها متفاوت باشد. برای مثال بهتر است از مانتوهایی به رنگ سفید، صورتی، طوسی روشن، خاکستری و آبی ملایم استفاده کنید.

رنگ‌های مشکی، قهوه ای تیره و سبزهای خیلی پر رنگ برای شما مناسب نیستند و چهره شما را شاد و بشاش نشان نمی دهند. بهتر است در انتخاب مانتو سایز بزرگ از رنگ‌های تیره و گرم اجتناب کنید. اگر رنگ پوست شما سفید و روشن است و دارای چشمان رنگی می‌باشید می‌توانید رنگ مانتو سایز بزرگ خود را با رنگ چشمان خود ست کنید. همچنین بهتر است از رنگ‌هایی مثل آبی سیر، سبز پر رنگ، بژ، قهوه ای و مشکی استفاده کنید. 

مدل مانتو کوتاه یا بلند نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که در انتخاب مانتو باید به آن دقت کنید. مدل مانتو سایز بزرگ کوتاه برای افراد قد بلند می‌تواند مناسب باشد اما باید توجه کنید که مانتوهای کوتاه باعث بلند قدتر به نظر رسیدن شما می‌شوند. شما می‌توانید از مانتوهای تا زیر زانو یا حتی ماکسی استفاده کنید. گزینه مانتو شلوار نیز، گزینه مناسبی برای شما است. رنگ مانتو شلوار خود را بهتر است یک رنگ انتخاب نکنید و از رنگ‌هایی که با هم متجانس هستند و در کنار هم زیبا به نظر می‌رسند استفاده کنید. برای مثال اگر یک مانتو به رنگ کرم تهیه کرده اید از یک شلوار به رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید.

مانتوهای طوسی روشن با شلوار‌های فیلی رنگ یا مشکی زیبا به نظر می‌رسند. مانتوهای گشاد و پف دار باعث می‌شود سایز شما بزرگ تر از حالت عادی شود. پس اگر جز افراد سایز بزرگ هستید از مانتوهای پف دار و گشاد استفاده نکنید. 

اگر جز افراد با قد کوتاه هستید، مدل مانتو سایز بزرگ کوتاه، ساده و تنگ، مدل مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین پوشیدن مانتو سایز بزرگ با دامن توصیه نمی شود و باعث می‌شود تیپ شما از‌هارمونی درستی پیروی نکند. 

مدل مانتوهای با شانه‌های پف دار را بهتر است با کمربندهای ظریف بپوشید اگر پایین تنه چاق و بالاتنه لاغری دارید و این دو قسمت از بدن شما با هم همخوانی ندارند می‌توانید با پوشیدن مانتوهایی که دارای سر شانه‌های بزرگ و پف دار هستند بدن خود را متعادل نشان دهید. همچنین وجود کمربند باریک و نازک باعث می‌شود تناسب مناسبی بین این دو بخش از بدن شما به وجود بیاید. 

مدل مانتو سایز بزرگ با طرح‌ها و نقش‌های درشت انتخاب مناسبی برای خانم‌های با سایز بزرگ نیست. این طرح‌های بزرگ باعث می‌شوند اندام شما با توجه به خطای دید به وجود آمده بزرگ تر از حالت معمول به نظر برسد. مانتوهای با خطوط عمودی و یا چهارخانه‌های درشت نیز در دسته مانتوهای نامناسب برای شما قرار می‌گیرند. در کل از طرح‌های درشت بپرهیزید. 

مانتو سایز بزرگ دارای پلیسه در قسمت شکم، برای بانوانی که دارای شکم بزرگی هستند، پسندیده نیست. زیرا پلیسه باعث عریض تر شدن شکم و پهلوی شما می‌شود. استفاده از جیب و دوخت‌های تزیینی در قسمت شکم و پهلو افرادی که دارای سایز بزرگی هستند، باعث پهن تر شدن و چاق تر شدن شما می‌شوند. همچنین این افراد بهتر است از کمربند روی مانتو یا حتی مانتوهای کمردار هم استفاده نکنند. مدل مانتو سایز بزرگ راسته برای این گروه از افراد که دارای شکم و پهلوی بزرگی هستند مناسب می‌باشد. 

اگر جز افراد سایز بزرگی هستید که سینه‌های بزرگی دارید باید مدل مانتو سایز بزرگی را انتخاب کنید که توجه افراد را از این قسمت از بدن شما دور کند. مانتوهایی که تنگ و چسبان هستند و یا به صورت دو طرف دکمه خور طراحی شده اند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن سینه‌های شما می‌شوند. بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که در قسمت کمر دارای پلیسه هستند به این صورت توجه از روی سینه‌های شما برداشته می‌شود. 

مانتوی مناسب برای اندام گلابی مانتویی است که برای افراد با سینه‌های کوچک طراحی شده است. بهتر است این افراد از مانتو سایز بزرگی که بر روی سینه آن گلدوزی یا قلاب دوزی به کار رفته است استفاده کنند. به این شکل سینه‌های آن‌ها برجسته تر نشان داده خواهد شد. همچنین پیلی‌هایی که بر روی بخش جلویی سینه یا از روی سرشانه در مانتو سایز بزرگ به کار رفته است نیز سینه‌ها را بزرگ تر نشان می‌دهد. 



⇐ قیمت مانتو سایز بزرگ

قیمت مانتو سایز بزرگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عامل‌های مهم در بالا رفتن قیمت مانتو سایز بزرگ هزینه ای است که مزون‌ها و کارگاه‌های تولید باید برای تهیه پارچه صرف کنند. پارچه‌هایی که در ایران به فروش می‌رسد کم تر در خود ایران تولید شده است و بیشتر جنبه وارداتی دارد و از کشورهایی مانند ترکیه، چین و دبی وارد می‌شود. به جز پارچه‌های چینی که خود آن‌ها هم در رده پارچه‌های با کیفیت و با کیفیت پایین تقسیم می‌شوند، برای تهیه پارچه‌های ساخت کشور ترکیه و دبی باید هزینه زیادی صرف کرد. با توجه به تورم شدید و پایین آمدن ارزش پولی ایران و بالا رفتن قیمت دلار، قیمت پارچه‌های وارداتی بسیار بالا رفته است و همین امر باعث شده است که قیمت مانتو سایز بزرگ نیز افزایش پیدا کند.

بعد از قیمت پارچه ، مورد دیگری که باعث بالا رفتن قیمت مانتو سایز بزرگ می‌شود، هزینه کارگرانی است که در تولیدی‌ها یا مزون‌ها مشغول کار هستند و با توجه به اینکه دستمزد این افراد افزایش یافته است، باید برای به دست آوردن این مابه تفاوت توسط کارفرما، قیمت مانتو سایز بزرگ افزایش پیدا کند. 

قیمت اداره و نگهداری کارگاه‌های تولیدی مانند خرید دستگاه‌های جدید، تعمیر دستگاه‌های موجود مانند چرخ خیاطی، چرخ سر دوز و … همچنین هزینه آب و برق و گاز و شارژ ساختمان، هزینه‌های دیگری هستند که بر روی قیمت مانتو سایز بزرگ تاثیر گذار هستند و باید قیمت مانتو سایز بزرگ افزایش پیدا کند تا بتوان این هزینه‌ها را جبران کرد. 

هرچه برای تولید و دوختن، طراحی کردن و کار کردن روی یک مانتو سایز بزرگ وقت بیشتری صرف شود باید قیمت مانتو سایز بزرگ نیز افزایش پیدا کند. زیرا اگر بخواهیم به صورت ساعتی به میزان وقتی که بر روی یک مانتو گذاشته می‌شود نگاه کنیم باید هزینه دوخت و طراحی آن را نیز به صورت ساعتی حساب کنیم. 


⇐  طرز دوخت مانتو سایز بزرگ

طرز دوخت مانتو سایز بزرگ به این شیوه است که شما باید ابتدا الگوی مانتویی که می‌خواهید داشته باشید را روی کاغذ الگو پیاده کنید. مدل آستین، قد مانتو سایز بزرگ، مدل یقه، پنس‌ها و … همه باید روی الگو مشخص شوند. سپس باید الگوها را روی پارچه وصل کنید و پارچه را برش بزنید. بعد از برش زدن پارچه نوبت به دوخت‌های اولیه لباس می‌رسد. قبل از اینکه آستین‌ها را به حلقه آستین متصل کنید مانتو سایز بزرگ دوخته شده تا این مرحله را بپوشید و ایرادهای آن را ترمیم کنید. سپس آستین‌ها را وصل کنید. دوخت‌های نهایی را انجام دهید. اتو کشی لباس را به درستی انجام دهید. در این مرحله مانتو سایز بزرگ شما آماده است.


⇐ مدل مانتو سایز بزرگ کرپ

مانتو سایز بزرگ دوخته شده با پارچه کرپ جز مانتوهای لوکس محسوب می‌شوند. پارچه‌های کرپ انواع مختلفی دارند. کرپ‌ها در انواع پارچه‌های نازک و ضخیم وجود دارند و ظاهر زیبایی به مانتوهای دوخته شده می‌دهند. برای بافت پارچه‌های کرپ از ابریشم، نخ و پنبه و یا الیاف مصنوعی استفاده می‌شود. مانتوهایی که با پارچه کرپ دوخته می‌شوند می‌توانند دارای ظاهری مات یا براق باشند.

اگر به دنبال یک مانتو سایز بزرگ با پارچه لطیف و ظاهری نرم و صاف هستید، بهتر است مانتو سایز بزرگی بخرید که از کرپ ژرژت دوخته شده باشد. کرپ‌های ژورژت دارای مواد اولیه ای مانند ابریشم و ریون هستند. 

برخی از مانتوهای سایز بزرگ دارای ظاهری خزه مانند هستند و تقریبا وقتی آن‌ها را در دست می‌گیرید سنگین به نظر می‌رسند. برای دوخت این نوع مانتو سایز بزرگ از پارچه کرپ موس استفاده می‌شود.

پارچه ای که خیاطان به آن علاقه خاصی دارند و تقریبا در دوخت انواع و اقسام محصولات مختلف و لباس و مانتو سایز بزرگ کاربرد دارد، کرپ غواصی است. این نوع پارچه کرپ به دلیل خاصیت کشسانی که دارد باعث می‌شود لباس‌های دوخته شده با آن بسیار زیبا به نظر برسند. 

کرپ حریر نامی آشنا برای دوخت مانتو سایز بزرگ مجلسی است. این نوع کرپ همانگونه که از نام آن مشخص است دارای ظاهری مانند حریر است اما دارای بافتی ظریف و بسیار با دوام می‌باشد. 

اگر به دنبال یک مدل مانتو سایز بزرگ برای فصل پاییز و زمستان می‌گردید از مانتوهای دوخته شده با پارچه کرپ پشمی استفاده کنید. پارچه کرپ پشمی پارچه‌های ضخیمی هستند که در برابر چروک بسیار مقاوم هستند و دوخت مانتو سایز بزرگ پاییزی و شلوار کاربرد دارند. 


⇐ مانتو سایز بزرگ مجلسی

یکی از معیارهای مهم در دوخت مانتو سایز بزرگ مجلسی جنس پارچه ای است که در آن به کار رفته است. معمولا انواع مختلف پارچه‌های کرپ و حریر و ترکیبی از پارچه‌هایی مانند گیپور و کرپ یا تور، مواردی هستند که باعث می‌شوند مانتو سایز بزرگ دوخته شده به وسیله آن‌ها مجلسی و شیک جلوه کند. 

اگر به دنبال خرید مانتو سایز بزرگ مجلسی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های مختلف مانتو سایز بزرگ مجلسی که در فروشگاه اینترنتی سارافون به فروش می‌رسد دیدن فرمایید. برای خرید مانتو سایز بزرگ مجلسی از فروشگاه اینترنتی سارافون به شما پیشنهاد می‌کنیم چندین اندازه از بدن خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید سایز درست و مناسب خود را انتخاب کنید. 


⇐ مانتو سایز بزرگ شیک زنانه

جنس پارچه به کار رفته در مانتو سایز بزرگ، باعث می‌شود بتوان آن را در دسته مانتو سایز بزرگ شیک قرار داد. کیفیت برش، کیفیت دوخت، مدل مانتو و میزان کاری که بر روی آن انجام شده است باعث می‌شود یک مانتو شیک باشد یا اینکه معمولی و ساده به نظر برسد.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است