انواع مدل پیراهن خانگی سایز بزرگ

پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ 

پیراهن‌های راحتی زنانه سایز بزرگ با دامن‌های مختلف کوتاه و بلند موجود می‌باشند. رنگ‌های متنوعی از این پیراهن‌های خانگی وجود دارد که با توجه به سلیقه و علاقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ با پارچه‌های تک رنگ، پلنگی، پوست ماری یا پیراهن‌هایی که از چند رنگ در طراحی آن‌ها به کار رفته است؛ همه از مدل‌های متنوع پیراهن‌های راحتی می‌باشند.

از پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ می‌توانید در ایام بارداری نیز استفاده کنید. به جای اینکه در فروشگاه‌های مخصوص لباس بارداری به دنبال لباس‌های خنک و راحت و نخی باشید، می‌توانید در فروشگاه‌هایی که پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ می‌فروشند لباس بارداری مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها در ماه‌های مختلف بارداری شما می‌توانند با کمربندهای قابل تنظیم متناسب سایز شما باشند.



پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ، لباسی است که با دست باز می‌توانید رنگ آن را انتخاب کنید. مهم نیست که این لباس‌های راحتی حتما دارای رنگ تیره باشند تا شما را لاغرتر نشان دهند، فقط مهم است که شما از رنگ آن لذت ببرید و احساس خوبی داشته باشید. همچنین همانطور که از نام این لباس‌ها پیداست آن‌ها باید در تن فرد راحت باشند و فرد با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی داشته باشد. اگر سایز این لباس‌ها خیلی تنگ باشد دیگر نمی توان گفت شما پیراهن راحتی زنانه سایز بزرگ خریده اید. همچنین بهتر است پیراهنی که انتخاب می‌کنید، سایز خیلی بزرگی نداشته باشد زیرا پیراهن‌هایی با سایز بسیار بزرگ، باعث می‌شوند شما بد تیپ و نامتناسب به نظر برسید.

جنس پارچه ای که در دوخت پیراهن سایز بزرگ زنانه راحتی به کار می‌رود نباید از جنس پلاستیک باشد. درصد پلاستیک و نخ این پیراهن‌ها اهمیت بسیاری دارد. پلاستیکی بودن جنس پیراهن‌های خانگی باعث عرق سوز شدن بدن شما می‌شود. همچنین جنس پلاستیک در پیراهن‌ها باعث می‌شود بدن شما سریع عرق بکند و بدبو شود.

پیراهن خانگی سایز بزرگ اغلب قیمت متناسبی دارد و شما می‌توانید حتی با کم ترین میزان پس انداز خود یک لباس با قیمت مناسب و نخی و متناسب با سایز خود انتخاب کنید. فروشگاه پاپیون،‌ همانطور که گفته شد یک فروشگاه انواع لباس زنانه سایز بزرگ است که با قیمت‌های باورنکردنی انواع مختلفی از لباس‌های سایز بزرگ را به فروش می‌رساند.


برای خواندن مطالب در مورد لباس خواب سایز بزرگ میتوانید:


انواع مدل پیراهن خانگی سایز بزرگ 

انواع مدل پیراهن خانگی سایز بزرگ در مغازه‌های لباس فروشی و فروشگاه‌های آنلاین قابل خرید است. پیراهن خانگی سایز بزرگ اغلب باید از جنس نرم و نخی باشد. بهتر است این پیراهن‌ها در هنگام پوشیدن مقداری در تن آزاد باشد تا احساس سختی و عرق سوز شدن نداشته باشید. پیراهن‌های خانگی سایز بزرگ در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسند. آن‌ها اغلب خنک هستند و مناسب فصل تابستان می‌باشند. پیراهن‌های خانگی سایز بزرگ در مدل آستین دار و آستین حلقه ای و آستین کوتاه موجود هستند که با توجه به علاقه خود می‌توانید هریک از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

دامن پیراهن‌های خانگی سایز بزرگ می‌تواند دارای کمربند قابل تنظیم باشد. برخی از این پیراهن‌ها دارای دامن‌های چین دار می‌باشند. برخی از پیراهن‌های خانگی سایز بزرگ نیز دامن‌های راسته دارند. اکثر بانوانی که دارای سایز بزرگ، با شکم‌های جمع و جور هستند می‌توانند از دامن‌های مدل راسته انتخاب کنند و افرادی که دارای شکم و پهلو برجسته هستند بهتر است از مدل‌هایی انتخاب کنند که دارای دامن کلوش می‌باشند و یا دامن‌های کمر کش یا دامن‌های با کمربند قابل تنظیم زیر سینه دارند.

اگر به تنوع و طراحی لباس اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم از پیراهن‌هایی که بر روی سینه آن‌ها گلدوزی وجود دارد. تهیه کنید. همچنین پیراهن‌هایی که بر روی بدنه آن‌ها طرح‌های چاپی باشد نیز، بسیار زیبا به نظر می‌رسند.


مدل پیراهن نخی خانگی سایز بزرگ 

اگر به دنبال پیراهن نخی سایز بزرگ هستید، باید به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که به صورت اختصاصی لباس‌های سایز بزرگ می‌فروشند. این فروشگاه‌ها معمولا مدل‌های متنوعی از پیراهن‌های نخی سایز بزرگ را در ویترین خود دارند. امروزه با وجود اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین، دیگر نیازی به بصرف وقت زیاد، برای پیدا کردن فروشگاهی که مدل‌های مختلف پیراهن‌های سایز بزرگ را می‌فروشد نیست. شما تنها با یک سرچ کوچک در اینترنت می‌توانید بیشترین مدل‌های پیراهن نخی سایز بزرگ را در کسری از ثانیه پیدا کنید. دیگر فرقی ندارد در کجای ایران زندگی می‌کنید. با استفاده از فروشگاه‌های آنلاین، بعد فاصله بی معنی شده است. یکی از بزرگ ترین فروشگاه‌هایی که تنها لباس‌ها و انواع مدل‌های پیراهن نخی سایز بزرگ را به فروش می‌رساند، فروشگاه پاپیون است. فروشگاه آنلاین پاپیون امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر ساکن تبریز هستید می‌توانید با مراجعه به چهار راه ابوریحان و فروشگاه پاپیون بصورت حضوری نیز از مدل‌های مختلف پیراهن‌های سایز بزرگ موجود در فروشگاه دیدن نمایید. اما اگر ساکن تبریز نیستید یا دوست دارید به صورت مجازی و غیر حضوری لباس‌های خود را سفارش دهید تنها کافی است به آدرس https://papyonco.com/ مراجعه کنید و از تمام مدل‌های موجود در فروشگاه دیدن فرمایید. انواع مختلف مدل پیراهن نخی خانگی سایز بزرگ در فروشگاه پاپیون به فروش می‌رسد. عکس همه این لباس‌ها نیز بر روی تن مانکن قابل مشاهده است و تمام تخفیفاتی که با خرید حضوری می‌توانید از آن‌ها برخوردار شوید در فروشگاه آنلاین پاپیون نیز بر روی محصولات اعمال شده اند.

یکی از لباس‌های پر استفاده در فصل بهار و تابستان که افراد درشت اندام به دنبال آن هستند، پیراهن نخی خانگی سایز بزرگ است. پیراهن‌های نخی خانگی سایز بزرگ به دلیل جنس نخی بسیار خنک هستند و با داشتن مدل‌های متنوع، مورد پسند اکثر خانم‌های سایز بزرگ می‌باشند.

پیراهن‌های بلند با دامن‌های کلوش یا اندامی انواع مختلفی از پیراهن‌های خانگی سایز بزرگ هستند که می‌توانید رنگ‌های متنوعی از آن‌ها را در فروشگاه پاپیون بیابید. از این پیراهن‌ها می‌توانید در خانه یا زیر مانتو استفاده کنید و از پوشیدن آن‌ها لذت ببرید.

نکته ای که حتما در خرید پیراهن نخی خانگی سایز بزرگ باید به آن توجه کنید، میزان آبرفت لباس است. پیراهن‌هایی که از جنس نخ دوخته شده اند معمولا در بار اول شستشو آبرفت دارند و سایز آن‌ها یک یا دو سایز کاهش پیدا می‌کند. حتما در هنگام خرید آنلاین یا حضوری به این نکته دقت کنید. می‌توانید راجع به این موضوع از فروشنده سوال بپرسید یا اگر به صورت آنلاین لباس خود را سفارش می‌دهید در قسمت توضیحات محصول به دنبال اطلاعاتی در این زمینه باشید. اگر اطلاعاتی راجع به این موضوع پیدا نکردید، از قسمت ارتباط با ما سایت فروش از کارشناسان سایت راجع به این موضوع توضیح بخواهید تا بتوانید انتخاب سایز درستی داشته باشید.

یقه پیراهن خانگی سایز بزرگ، مورد دیگری است که توجه به آن باعث می‌شود لباس شیک و جذابی انتخاب کنید. یقه لباس‌های راحتی خانگی می‌تواند گرد بزرگ یا کوچک باشد. البته سایر مدل‌های یقه نیز در لباس‌های خانگی زیبا به نظر می‌رسند. یقه‌های چپ راستی نیز انتخاب جذابی برای پیراهن‌های سایز بزرگ هستند. می‌توانید اندازه یقه پیراهن‌های چپ راستی را می‌توانید با گل سینه تنظیم کنید تا زیباتر به نظر برسند. 


مدل پیراهن بلند خانگی سایز بزرگ 

پیراهن خانگی سایز بزرگ مدل‌های متنوعی دارد و تقریبا هر فردی با هر سلیقه ای می‌تواند پیراهن خانگی مورد علاقه خود را بیابد. پارچه‌هایی که در تولید این پیراهن‌ها به کار رفته اند، می‌توانند نخی، کرپ، ریون، تور، گیپور یا انواع مختلفی از پارچه‌های دیگر باشند. از پارچه‌های ساده یا طرح دار در تولید آن‌ها به کار رفته است. برخی از آن‌ها زیر سینه یا در کمر، کش‌هایی برای زیباتر به نظر رسیدن لباس در تن دارند. طول پیراهن بلند خانگی سایز بزرگ همانطور که از نام آن پیداست تا زیر زانو یا تا مچ پا می‌تواند باشد.

یکی از انواع مدل پیراهن خانگی سایز بزرگ، پیراهن‌هایی با آستین حلقه ای و یقه گرد هستند. این پیراهن‌ها برای استفاده‌های خانگی نیز گزینه‌های جذابی به شمار می‌روند. زیرا اکثرا جنس آن‌ها نخی و خنک و نرم است و در طول روز با پوشیدن آن‌ها هم می‌توانید شیک پوش به نظر برسید و هم اینکه از راحت بودن و سبک بودن آن‌ها لذت ببرید و بتوانید کارهای شخصی و منزل خود را به راحتی انجام دهید.

در خرید پیراهن خانگی سایز بزرگ به دوخت‌های لباس هم اهمیت دهید. جنس‌های با کیفیت و فروشگاه‌های معتبر همیشه اهمیت خاصی به دوختی که بر روی لباس وجود دارد می‌دهند. بهتر است دوخت‌ها ریز باشد تا خیلی سریع نشکافند.

اگر ران‌های چاقی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از دامن‌های پرچین استفاده کنید. همچنین قد طولی پیراهن‌ها می‌تواند تا زیر زانو یا تا وسط ساق پا باشد. با پوشیدن این مدل لباس‌ها تا اندازه زیادی می‌توانید متناسب به نظر برسید.

اگر شکم و پهلو چاقی دارید می‌توانید از پیراهن‌های کمر کش یا پیراهن‌هایی که کمربند قابل تنظیم زیر سینه دارند استفاده کنید. با پوشیدن این مدل لباس‌ها می‌توانید شکم و پهلو خود را متناسب جلوه دهید. 

نظر (0)

نظر ثبت نشده است