انواع تیشرت سایز بزرگ زنانه


تی شرت های یقه هفت شاید در نگاه اول جلوه زیبایی نداشته باشند اما این تیشرت ها به دلیل طراحی خاصشان می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشند که بالاتنه درشتی دارند. تقه تی شرت های یقه هفت کمک می کند تا بالاتنه شما کوجک تر به نظر برسد. هر چه حالت هفتی این تیشرت ها بزرگ ترو باز تر باشد، کمک می کند تا صورت و اندام شما باریک تر به نظر برسد. این نوع تیشرت تمرکز مخاطب را از چهره شما می دزدد، پس اگر اندام صاف و بدون برجستگی ای دارید این تیشرت گزینه مناسبی برای شما نمی باشد. همچنین این نوع تی شرت به علت بیرون ماندن قسمت بیشتری از گردن، برای افرادی که قد کوتاهی دارند بسیار مناسب است و قد آن ها را بلند تر از آن چه هست، نشان می دهد.
یقه هفت برای اولین بار در ارتش آمکریکا در حجم انبوه تولید شد و برای سربازان و افسران این ارتش مورد استفاده قرار گرفت. این درحالی است که آمریکایی ها به استفاده از آسان ترین و راحت ترین وسایل معروف هستند که شامل لباس های یقه گرد نیز می شود.
اما تیشرت چیست؟ آیا هر لباس آستین کوتاهی تیشرت است؟



 تیشرت زنانه چیست؟

اگر لباس آستین کوتاه ساده ای در بازار دیدید می توانید آن را تیشرت بنامید. نامگذاری تیشرت از حرف لاین T الهام گرفته شده است که علت آن شکل ظاهری این نوع لباس می باشد. اگر با دقت به شکل این لباس نگاه کنید می توانید این حرف لاتین را مشاهده کنید.
تیشرت لباسی است که بالاتنه را پوشش می دهد و هم هنگام پوشیدن این لباس و هم درون آن ها احساس راحتی می کنید. تیشرت ها را به دسته های مختلفی می توان دسته بندی کرد که یکی از این دسته بندی ها بر اساس یقه تیشرت می باشد.


 دسته بندی تیشرت ها بر اساس یقه

تیشرت یقه هفت: تیشرت یقه هفت را که در ابتدا به آن اشاره کردیم، می توان در مجالس و دورهمی ها به عنوان یکی از لباس ها استفاده کرد. مدل این نوع تیشرت به صورتی است که تا بالای سینه کشیده شده و گاها خط سینه را نمایان می کند.
تیشرت یقه گرد: طرح یقه این لباس ها همانطور که از نام آن ها پیداست، حالت نیم دایره ای داشته و دور گردن را با فاصله تقریبی ۵سانتی متر پوشش می دهند. از تیشرت یقه گرد را می توان برای ورزش، پیاده روی و برای کارهای روزمره مورد استفاده قرار داد.
تیشرت یقه خشتی: این نوع یقه بیشتر در دوخت شومیز های کلاسیک و پیرهن های مجلسی به کار می رود و در تیشرت های امروزی کمتر مورد به چشم می خورد.


 چه نکاتی را برای خرید تیشرت زنانه با کیفیت باید در نظر داشته باشیم؟

در مرحله اول اندازه و فرم تیشرت را باید به دقت بررسی کنید. برای خرید تیشرت سایز مناسبتان باید دقت کنید که پشت تیشرت باید هم اندازه عرض شانه های شما از پشت باشد.
سپس به فصل و آب و هوای جغرافیایی محیطی که در آن قصد پوشیدن تیشرت را دارید باید دقت کنید. این موضوع روی انتخاب جنس مناسب کاربرد مد نظر شما تاثیر دارد. به طور مثال تیشرت های نخی گزینه مناسبی برای فصل تابستان می باشند. د ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.
به طرح روی تیشرت خود دقت کنید. این طرح می تواند تاثیر زیادی روی استایل شما داشته باشد.
به رنگ پوست خود دقت کنید و رنگ تیشرت را با آن ست کنید. به طور مثال، اگر پوست سفید دارید، تیشرت هایی با رنگ های ملایم و اگر پوست گندمی دارید، تیشرت هایی با رنگ سفید و روشن انتخاب مناسبی برای شما می باشد.
به کیفیت دوخت تیشرت دقت کنید تا از محکم بودن دوخت آن اطمینان حاصل فرمایید.
برای انتخاب یک تیشرت شیک، باید سایز و رنگ آن را با دقت انتخاب کنید.
عموم تیشرت ها با توجه به کیفیت دوخت، رنگ و جنس، قیمت های متفاوتی دارند.
یقه تیشرتی که میخواهید انتخاب کنید خیلی مهم است .بعضی از استایل ها با یقه گرد و بعضی دیگر با یقه هفت زیباتر به نظر میرسند


 خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه

برای خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه مغازه‌های زیادی را پیدا خواهید کرد. زیرا تیشرت‌ها معمولا لباس‌هایی هستند که عموم افراد طرفدار آن‌ها هستند و به راحتی خرید و فروش می‌شوند. همچنین تیشرت‌ها معمولا فری سایز هستند و لازم نیست اندازه‌های دقیقی از یک فرد وجود داشته باشد تا بتوان یک تیشرت خرید. همچنین تیشرت‌ها گزینه‌های مناسبی برای هدیه دادن هستند و قیمت آن‌ها معمولا در سطحی است که با هر توان مالی می‌توانید به راحتی یکی از آن‌ها را بخرید.

از آنجایی که تیشرت‌ها معمولا جنس‌های مشخصی دارند و اندازه در آن‌ها خیلی دقیق نیست و با داشتن اندازه‌های نسبی می‌توان یکی از آن‌ها را خرید؛ خریدن تیشرت سایز بزرگ زنانه از سایت‌ها نیز کاری غیر منطقی نیست. شما می‌توانید به سایت‌های فروش تیشرت مراجعه کنید و هر مدلی از تیشرت‌ها را که خواستید با دانستن اطلاعات جزیی مانند سایز تیشرت و جنس آن به راحتی سفارش دهید. در بین سایت‌های فروش لباس‌های سایز بزرگ، فروشگاه اینترنی سارافون یک فروشگاه معتبر با سابقه چندین ساله در زمینه فروش لباس‌های سایز بزرگ است. تیشرت سایز بزرگ زنانه نیز یکی از لباس‌های بسیار پر طرح و رنگ است که در فروشگاه اینترنتی سارافون به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال خرید لباس بارداری نیز باشید می‌توانید تیشرت سایز بزرگ زنانه را به عنوان لباس بارداری انتخاب کنید. تیشرت‌های بارداری تفاوت چندانی با تیشرت‌های سایز بزرگ ندارند. لباس‌های بارداری معمولا مقداری به تن فرد گشاد هستند و با کمربند در ماه‌های مختلف بارداری تنظیم می‌شوند. تیشرت سایز بزرگ زنانه نیز دقیقا این خصوصیت را دارا می‌باشد.

نکته دیگری که هنگام خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه باید به آن توجه کنید متناسب بودن تیشرت با فرم کلی بدن است. اگر دارای جثه بزرگ و درشتی هستید به دنبال تیشرت‌های اسلیم فیت نباشید. این نوع فرم تیشرت برای افرادی با جثه ریز مناسب است که باید دوخت‌هایی داشته باشد که کاملا در تن فرد اندازه به نظر برسد. تیشرت سایز بزرگ زنانه باید در دسته رگولار فیت یا بیگ فیت قرار داشته باشد. تیشرت سایز بزرگ زنانه ای که دارای فرم رگولار فیت است تقریبا برای انواع مختلف فرم بدن مناسب است و تیشرت سایز بزرگ زنانه ای که در دسته بیگ فیت قرار دارد برای افرادی طراحی شده است که دارای سایز بزرگ و همچنین قد بلندی هستند.

نکته دیگر در هنگام خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه، توجه کافی به دوخت‌هایی است که تکه‌های مختلف پارچه را به هم وصل کرده است. این دوخت‌ها باید به گونه ای باشند که در رفتگی در آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین جای درزی نباید در دوخت تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه وجود داشته باشد. اکثر تیشرت‌هایی که دارای برندهای معروف هستند معمولا به صورت یک تکه دوخته شده اند و دوخت آن‌ها جایی قطع نمی شود. همچنین برای اینکه کیفیت دوخت در آن‌ها رعایت شود معمولا از دو دوخت برای وصل کردن لبه‌ها به هم استفاده می‌کنند تا کیفیت دوخت خود را تنظیم کنند. جیب‌هایی که بر روی تیشرت‌ها دوخته می‌شوند هم باید از کیفیت مناسب دوخت بهره ببرند. جیب‌ها نباید به سمت بالا کشیده شوند و یا اینکه سوراخی در خط دوخت آن‌ها وجود داشته باشد.

به جا دکمه‌ها در هنگام خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه اهمیت دهید. اگر در طراحی تیشرت دکمه به کار رفته است، دکمه‌های آن را باز و بسته کنید و میزان تنگی و گشادی جا دکمه‌های آن را بررسی کنید. حواستان باشد که جا دکمه‌ها بسته نباشند.

به دور یقه و دور آستین تیشرت سایز بزرگ زنانه در هنگام خرید اهمیت دهید که جایی از آن دچار کشیدگی نشده باشد یا اینکه موج دار نباشد. یقه‌ها در شکل کلی لباس بسیار تاثیر گذار هستند.

با توجه به تمام نکاتی که بیان شد اگر مایل به خرید اینترنتی تیشرت سایز بزرگ زنانه هستید و نکات فوق برای شما اهمیت دارد، به کاتالوگ تصاویر لباس دقت کنید که از زوایای مختلف آن عکس وجود داشته باشد. تصاویر محصول باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا شما به راحتی بتوانید روی آن‌ها زوم کنید و دوخت‌ها، کیفیت پارچه و تمام ریزه کاری‌ها را ببنید. نکته دیگری که در خرید اینترنتی تیشرت سایز بزرگ زنانه باید به آن توجه کنید، اعتبار فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید. به نظراتی که برای هر محصول در فروشگاه اینترنتی درج شده است دقت کنید. این نظرات نکات مفیدی دارد که شما می‌توانید متوجه شوید آیا محصولی که انتخاب کرده اید با نظر شما مطابقت دارد یا خیر؟ ضمانت بازگشت کالا نکته مهم دیگری است که می‌تواند اعتبار یک فروشگاه اینترنتی را تایید نماید.



تیشرت نخی سایز بزرگ زنانه

اگر به دنبال لباسی برای فصل بهار و تابستان هستید یا اینکه می‌خواهید یک تیشرت به عنوان لباس خانگی برای سایر فصل‌ها انتخاب کنید، بهتر است که تیشرت سایز بزرگ زنانه نخی را انتخاب کنید. تیشرت‌های نخی از عرق سوز شدن بدن و بو گرفتن بدن جلوگیری می‌کنند. تیشرت سایز بزرگ زنانه نخی در تن فرد بسیار راحت است و باعث می‌شود فرد با پوشیدن آن تصور کند چیزی به تن ندارد و در تن او نرم و راحت است.


تیشرت آستین بلند زنانه سایز بزرگ

تیشرت‌ها بلوزهایی هستند که در آستین کوتاه و بلند قابل خریداری هستند. تیشرت‌های آستین بلند، لباس‌هایی هستند که اغلب از جنس تریکو می‌باشند و در دو مدل آستین کوتاه و بلند وجود دارند. تیشرت آستین بلند زنانه سایز بزرگ، می‌تواند یقه گرد، کوچک، متوسط و باز داشته باشد و یا اینکه می‌تواند یقه هفت داشته باشد. جنس تیشرت آستین بلند زنانه سایز بزرگ، بسیار نرم و راحت است و معمولا به عنوان لباس بهاره و پاییزه کاربرد دارد.


برای خواندن مطالب در مورد لباس های سایز بزرگ میتوانید:


تیشرت زنانه ترک سایز بزرگ

لباس‌هایی که دارای پارچه‌های تولید ترکیه هستند و با دوخت کشور ترکیه وارد بازار شده اند، محبوبیت زیادی در بین خریداران ایرانی دارند. تیشرت زنانه ترک سایز بزرگ نیز جز این دسته از لباس‌ها می‌باشد. محوبیت لباس‌های تولیدی کشور ترکیه به حدی است که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی نیز از مارک‌های ترکیه ای برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. متاسفانه خریداران به راحتی نمی توانند متوجه تقلبی بودن این مارک‌ها شوند و به اشتباه مبلغ زیادی را برای خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه که تولید کشور ایران است اما مارک ترکیه ای خورده است صرف می‌کنند.

اگر به دنبال راهی برای پیدا کردن اورجینال بودن یا تقلبی بودن برند تیشرت سایز بزرگ زنانه خود هستید باید بگوییم که تنها راهی که می‌توانیم به شما پیشنهاد بدهیم اعتماد است. بهتر است برای خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه ترکیه ای به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که دارای سابقه بالایی هستند و مشتریان مختص به خود را دارند و نمی خواهند اعتبار خود را با فروش جنس تقلبی از دست بدهند.


تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ

شاید بپرسید تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ با سایر تیشرت‌های معمولی چه تفاوتی می‌تواند داشته باشد؟ باید گفت که لباس‌های ورزشی از جنس پارچه مخصوصی دوخته می‌شوند که باعث می‌شود، روی عملکرد ورزشکار تاثیر مثبت بگذارد.

  1. پارچه‌هایی که برای لباس‌های ورزشی استفاده می‌شوند باید کیفیت و جنس مطلوبی داشته باشند زیرا ورزشکاران تحرک زیادی دارند و مطمئنا به دلیل این جنب و جوش‌ها و تحرکات عرق می‌کنند. تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ باید جنسی داشته باشد که در حین ورزش و تحرکات بدنی ورزشکار برای مدت طولانی خشک و خنک باقی بماند.
  2. پارچه‌هایی که برای این منظور در تیشرت سایز بزرگ زنانه استفاده می‌شوند به اصطلاح عرق گیر هستند و می‌توانند عرق ورزشکار را به خود جذب کنند تا بدن او خیس نشود. پارچه‌هایی که درصد نخ بالایی دارند این خصوصیات را دارا می‌باشند.
  3. پارچه‌هایی که برای دوخت تیشرت سایز بزرگ زنانه ورزشی استفاده می‌شوند باید بتوانند گرمای دورن لباس را به بیرون از لباس انتقال دهند و باعث شوند بدن ورزشکار خنک باقی بماند. همچنین باید جنس تیشرت سایز بزرگ زنانه ورزشی به گونه ای باشد که هوا در آن جریان پیدا کند.
  4. آیتم مهم دیگر در بین تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ مقاومت آن در برابر پارگی و کشیدگی است. تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه ورزشی مسلما در بسیاری از ورزش‌ها مانند فوتبال که بین رقبای ورزشی تنش‌هایی وجود دارد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند از این رو باید در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم باشند. لباس‌هایی که دارای جنس نخ پنبه یا نخ هستند مناسب ترین جنس‌ها برای لباس‌های ورزشی هستند.نام پارچه‌هایی که در دوخت تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند موارد زیر هستند:
    • کج راه
    • ترگال
    • تریکو
    • اسپان: این نوع پارچه که در برخی از تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد قیمت نسبتا پایینی دارد. همچنین در رنگ‌ها و ضخامت‌های متفاوتی وجود دارد. اگر به دنبال یک تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ ارزان هستید به دنبال تیشرت‌هایی با جنس اسپان باشید. برخی از تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه دو رو و کرکی با استفاده از این پارچه دوخته شده اند.
    • ملانژ: اگر به دنبال تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ هستید که درصد نخ بیشتری نسبت به پلاستیک دارد از تیشرت‌هایی با جنس ملانژ استفاده کنید. باید گفت که پارچه‌های ملانژ ترکیب‌های متفاوتی از نخ پنبه و پلی استر هستند. تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه ورزشی که از پارچه ملانژ دوخته شده باشند قیمت نسبتا ارزانی دارند. نخ پنبه جز الیاف طبیعی دسته بندی می‌شود و پلی استر جز الیاف‌های مصنوعی است. هرچه درصد نخ پنبه پارچه نسبت به پلی استر آن بیشتر باشد لطیف تر و نرم تر است. اگر تیشرت سایز بزرگ زنانه ورزشی شما براق تر باشد به این معنا است که درصد پلی استر آن بیشتر است.
    • فلامنت: تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه ورزشی که از جنس فلامنت تهیه شده باشند دارای قیمت بسیار پایینی هستند. فلامنت‌ها پارچه‌هایی با دوام و براق هستند و مواد سازنده آن‌ها الیاف مصنوعی است.
    •  اسپندکس: اگر به دنبال یک تیشرت ورزشی زنانه سایز بزرگ مناسب برای ورزش دو هستید، تیشرتی بخرید که از جنس اسپندکس باشد. به پارچه اسپندکس، پارچه لاکرا یا الاستین نیز گفته می‌شود. تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه ورزشی که با استفاده از پارچه‌های الاستین دوخته می‌شوند رطوبت بدن را جذب می‌کنند و باعث می‌شوند عرق بدن گرفته شود.


برای دیدن محصولات تونیک سایز بزرگ وارد این صفحه شوید:


 تیشرت سایز بزرگ زنانه ارزان

تیشرت‌های سایز بزرگ زنانه معولا جز ارزان ترین لباس‌های سایز بزرگ هستند. البته تنوع و مدل‌هایی که در تولید تیشرت‌ها به کار رفته است در قیمت آن‌ها تاثیر گذار است. هرچه تیشرت‌ها مدل ساده تری داشته باشند معمولا ارزان تر هستند. امروزه به دلیل نوسانات قیمت ارز و تورم زیاد قیمت اجناس روز به روز در حال افزایش است. بهتر است اگر به دنبال خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه هستید، لباس‌های چندین فروشگاه را بررسی کنید زیرا ممکن است در بین اجناس قفسه‌ها لباس‌های با قیمت قدیمی تر پیدا کنید که مطمئنا مقداری ارزان تر است. یکی دیگر از راه‌های خرید تیشرت سایز بزرگ زنانه ارزان، سر زدن به فروشگاه‌های اینترنتی و بررسی قیمت‌های آن‌ها می‌باشد. برخی از این فروشگاه‌ها برای جذب مخاطب تخفیف‌هایی را روی محصولات اعمال می‌کنند که با در نظر گرفتن این تخفیفات می‌توانید یک تیشرت سایز بزرگ زنانه ارزان تهیه کنید.

گاهی اوقات افراد فقط به دنبال تیشرت سایز بزرگ زنانه ارزان هستند و جنس تیشرت را در نظر نمی گیرند. باید گفت که تیشرت‌ها با توجه به جنسی که دارند قیمت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت. برای مثال تیشرت‌هایی که از جنس پلاستیک هستند یا درصد نخ کمی در آن‌ها به کار رفته است معمولا قیمت پایین تری دارند. تیشرت‌های ریون نیز در همین گروه قرار دارند و جنس آن‌ها ارزان تر است. اما تیشرت‌هایی که درصد نخ بالایی دارند و با شستن آبرفت ندارند و رنگ آن‌ها تغییر نمی کند، معمولا گران تر هستند. 


 تیشرت سایز بزرگ خارجی

برخی از بانوان برای خرید البسه به مارک بودن آن‌ها توجه خاصی دارند. لباس‌هایی که دارای مارک و برند معروفی هستند اکثرا از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. اکثر مارک‌ها و برندهای با کیفیت خارجی هستند. البته نمونه‌های ایرانی هم در بین آن‌ها وجود دارد. تیشرت سایز بزرگ زنانه خارجی نیز جز همین دسته از لباس‌ها است که از کیفیت بالایی برخوردار است. تیشرت‌های سایز بزرگ خارجی اکثرا درصد نخ پنبه بالاتری نسبت به پلی استر دارند. آن‌ها اغلب با شستشوی زیاد شل و وار رفته نمی شوند و رنگ و قواره خود را از دست نمی دهند.

یکی از نکاتی که در نگهداری از برندهای خارجی تیشرت سایز بزرگ زنانه باید رعایت کنید نحوه شستشوی آن‌ها می‌باشد. بهتر است برای شستشوی تیشرت‌های رنگی از دمای آب سرد ماشین لباسشویی استفاده کنید و از پودرها و محلول‌های مخصوص شستشوی لباس رنگی برای شستن آن‌ها استفاده کنید. آب گرم باعث می‌شود رنگ لباس کم رنگ شود و پودرهایی که آنزیم‌های زیادی دارند هم باعث کم رنگ شدن و رنگ رفتگی لباس می‌شوند.


ارائه کننده انواع تی شرت زنانه سایز بزرگ

بسیاری از ما هنگام خرید تیشرت به اولویت ما قیمت آن لباس است، اما دقت داشته باشید که این تنها فاکتور مهم برای شما نباشد. هنگام خرید تیشرت یکی از مهم ترین المان هایی که باید در نظر بگیرید، جنس این لباس است. جنس تیشرت را می توانید از روی مارک داخل تیشرت ببینید. تیشرت های پنبه ای که در کشور ما به نخی شهرت دارند، گزینه های بسیار خوبی برای فصل های گرم سال هستند، زیرا عرق را به خود جذب کرده و خنک هستند. لباس های با جنس پارچه پیما ضد چروک و پرز بوده و می توانید حتی پس از سشتشو این لباس ها را بپوشید. لباس های جنس مرینو ضد عرق هستند و باعث می شوند بوی بد عرق از لباس خارج نشود و بو را داخل خود نگه می دارند. پارچه های جنس ژرسه عمری بسیار طولانی دارند و رنگ نمی دهند. این لباس ها اصطلاحا سگ جان بوده و می توانید با خیال راحت از این لباس ها برای مدت طولانی استفاده کنید. تیشرت های سه دکمه ای که همان طرح معروف لاگوست هستند، نیز گزینه خوبی برای لباس راحتی می باشند.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است